14. april 2007

Jeg får en ret høj dosis menopur efter i onsdags. Og selvfølgelig er jeg nervøs for at blive overstimuleret. Ikke at jeg har nogle symptomer på den slags lige nu. Men nervøs er jeg jo.
Men den nervøsitet er jo bare opvarmning til al den nervøsitet der skal ramme mig fremover:
Om der er nok æg til at tage ud
Om æg bliver befrugtet
Om opsatte æg bliver siddende
Om jeg får en god graviditet
Om min fødsels går godt
Om mit barn er rask
Om mit barn udvikler sig som det skal
Om mit barn får venner i børnehaven
Om mit barn kan sidde stille i skolen
Om mit barn bliver kørt over i trafikken
OSV OSV OSV
Altså kort sagt; jeg er kun lige begyndt!

PS: I går kunne jeg slet ikke forstå hvorfor jeg nogensinde var blevet kaldt positive PUK. I dag kan jeg slet ikke forstå at jeg var så ked i går. De her hormoner er skisme mærkelige...

6 Comments:

stubbornmom said...

Hæ hæ PUK! Har du helt glemt hvor høj jeg var på Menopur? Ha ha...
Det er til dato den vildeste rush-optur uge, jeg har oplevet - altså på hormonstimuleret vis ;-)
SÅ jeg vil ønske dig tillykke med at du nu endelig er på det hormon, der gav os Elias :-) og det hormon der kan give en følelsen af almægtighed :-) SKØØØNT
OGSÅ et STORT tillykke med alle de hjertens bekymringer, der venter forude - når du om forhåbentlig ikke ret længe når til målet for denne rejse - regnbuebarnet, trekløverets store Stjerne.
KYS til dig min skat

Signe og Jan said...

Håber at du får masser at "bekymre dig over" de næste 18 år ;o)

Anonym said...

hehe.... ja der er såmænd masser at bekymre sig om. Men vil da osse lige tilføje at Menopuren gav os Ninna, så jeg har bestemt også stor tiltro til netop det hormon, så mon ikke regnbuebarnet er tæt på på....

Knus fra heidi-v som stadig hepper på dig - og slf. bliver ved og ved...

Mira said...

Oh yes.... bekymringerne dem kender jeg godt.

Anonym said...

Kære Puk

op- og nedture sådan er livet jo! Du ER Positive PUK, fordi du altid finder lyspunkterne, men ingen kan være på toppen hele tiden, heller ikke du og sådan skal det også være.
Jeg er glad for at du besvarede mine spørgsmål og at det slet ikke er slut nu!
Dette skal ende med et godt resultat, med et dejligt lille regnbuebarn til PUK!
Du ved jeg tænker på dig, sender dig mine inderligste ønsker og håb for dig gennem denne langvarige behandling, som giver dig humørsvingninger og op- og nedture, men også HÅB.

Kærlig hilsen og knus og kram
Evi

Anonym said...

hvorfor ikke:)