18. marts 2006

Bandeord!

Jeg skal bruge nye bandeord! For selvom min counter ikke engang har nået nul endnu så er jeg nu kommet hjem fra Hvidovre. Ked, frustreret og lidt bange. For jeg har en cyste igen. Igen igen igen. Og selvom den så ganske harmløs ud, jeg kender dem alt for godt, ja så blev apperatet med blodprøver osv sat i sving, jeg skal jo være sikker på at kræften ikke er vendt tilbage. På den måde er jeg jo meget tryg ved Hvidovre, de vil være sikre. Min angst for kræften er lige nu rimeligt under kontrol, jeg kender turen - og tricksene der kan få mig videre.
Men min behandling er jo altså så udsat mindst en måned endnu, og det er sgu da for surt. Hvorfor kunne den cyste ikke have været der i sidste måned hvor jeg alligevel skulle udsættes en måned. Jeg mangler bandeord! Jeg har jo Røvguitar, men man skal jo også passe på ikke at slide for voldsomt på den slags gode ord, så mister det jo effekten. Og det lader til at vejen til Regnbuebarnet er lang endnu... Så hjælp mig venligst med nye bandeord til min rygsæk! Og de må godt være tunge, for jeg er stærk!

5 Comments:

GitteK said...

Numsebanjo!

Hmmmm... ikk´ rigtig tung nok...

PIS PIS PIS for skidt da osse!!!

Kæmpe kæmpe kram til dig!

Freudika said...

PESsgudaforhelvede er et ord jeg gerne selv bruger når noget virkelig skal understreges ...

kram til dig - du må godt nok stå model til meget ... :-/

Anonym said...

LORTE-LORT:o( ja, undskyld...jeg er ikke til bandeord...men nu synes jeg godt nok GODT de må bruges.....

Hvor er jeg ked af det PUK...som du selv skriver...den forbandede cyste kunne da ligeså godt være kommet sidste gang....hvor Hvidovre alligevel ikke kunne tage dig - det er da det rene juks at din krop skal gøre det her mod dig:o(

Kære ven, jeg mangler virkelig bandeord, for nu synes jeg efterhånden ikke der er nogen rimelighed i verden længere:o(

Jeg håber inderligt at denne måned bare suser afsted....så vi snart kan høre om mirakler og puk's skønne regnbuebarn....suk suk suk....

Jeg tænker på dig søde....og håber du klare den...endnu engang og forhåbentlig sidste gang....

Mange knus og tanker Annette/Jasmin

Anonym said...

Her er en tung én, til dig der er min elskede og alt for stærke PUK'en:
PÅ PIKKEN!!!!!! Duer også i den hårde engelske version: ON the COCK!
Gid du ikke skulle bære så meget. Men jeg håber bare at der er en meget særlig regnbuebisse på vej til dig!!!!!!!
Lad mig vide om jeg vandt bandekonkurrencen :-))))

Kys og kæmpe KRAM!
Stina

soesterlystig said...

Nogle mennesker er altså bare mere ramt af uheld end andre... det er sgu' noget rigtig lort PUK. Jeg håber virkelig at lykken vender sammen med vejret... SNART!
Mange tanker
S.