31. marts 2006

Lovens navn?

Der er en lov (altså jeg ved godt der er mange, men nu holder vi liiiige fokus ik'...)
Altså; Der er en lov der lyder:

  • Jo længere tid man har kendt til infertilitetens op og nedture, jo flere mennesker i ens omgangskreds har børn og bliver gravide hele tiden.
Se den lov kender vi allesammen - og vi har skrevet masser af poster om den i tidens løb. Men vidste I at den også har en § 2? Den lyder:
  • Jo længere tid man har været i behandling for infertilitet, jo flere barnevogne og gravide mennesker vil man møde på vej til og fra fertilitetsklinikken.
Det er ganske vidst.

Men hvad hedder denne lov?

3 Comments:

Mira said...

Hmmm, ja, den MÅ være i familie med Murphys lov (If anything can go wrong, it will). Måske er den et corollary* til Murphys lov :-)

*Matematisk udtryk: An immediate consequence of a result already proved.

Anonym said...

Det er jo en lov jeg synes burde afskaffes - så hvad den hedder, det ved jeg ikke....

Men ret har du....jeg kan selv huske det for alle de måneder det ikke ville lykkedes her - kassedamen i fakta var gravid...."ja nu stopper jeg jo til december og går på barsel" - barnevognene fløj om ørerne på en.....sætningen "ja...nu venter vi jo småfolk" hang en langt ud af halsen osv osv.....

Men hvad loven hedder - don't know....men uanset hvad...så er det din tur nu min kære;o)

Kram Annette og Magnus

Snowie said...

Håbets lov?

Kan det ske for andre med tiden, kan det også ske for dig (og mig)...?