19. marts 2006

Bloggens fødselsdag!

I dag er det bloggens fødselsdag - hurra hurra hurra.

Jeg har længe planlagt at skrive et hormon-overstadigt indlæg i dag, en hyldelst til min blog og alt det den har fundet sig i det sidste år.
Nu bliver det så ikke sådan, men fest skal vi da have, så her er lidt lækkerier:





For mig er det rent; NOK SE IKKE RØRE. For mon ikke min cyste kan linkes tilbage til den sidste måned umiskendelige vægtøgning? Så nu er den stålsatte PUK på kur igen. Jeg må benytte de næste uger til næste menstruation til at komme længere ned i vægt - så der ikke skal hæves helt så mange øjenbryn - og så den frygtede BMI-tabel bliver i skuffen. Men lad nu ikke snakken om vægten spolere festen; SKÅL allesammen.

8 Comments:

soesterlystig said...

SKÅL OG TILLYKKE - MIN EGEN!:-)

Mira said...

Tillykke herfra også!! Det ser ud til at vi startede blog ca samtidigt :-)
Det var da noget rigtig vaskeægte gøjemøg med den cyste. Håber cysten bare er en harmløs lille dum irriterende cyste som forsvinder hurtigt igen!!!

Anonym said...

Tænk...1 år...utroligt:o)

Tillykke...og glæder mig til videre at følge din dejlige blog søde pige;o)

Knus Jasmin

Freudika said...

Tillykke med bloggens 1-års føsdag :-)

Jeg håber at en masse ting ser helt anderledes og bedre ud når bloggen fylder 2 ...

Anonym said...

TILLYKKE min skat - og tak for året der gik, både på godt og på ondt!
Elsker som altid dig og hvert et ord du leverer!
Mit hjerte ved at du bliver nogens mor!

KRAM fra Stina

Signe og Jan said...

teløg!! Og cyste gå væk!

Anonym said...

Tillykke med 1-års dagen.

P.S Invitation til 4 meme ligger til dig på min blog ;-)

Anonym said...

Kære Puk

Tillykke med bloggens 1-års dag.
Jeg tror, jeg har fulgt dig næsten lige så længe. Vær nu ikke for hård ved dig selv med den kur,det går nok alligevel.
Hvorfor kan jeg ikke se dit billede af lækkerierne?

Kærlig hilsen Evi