29. marts 2006

Rygrad søges...

Efter et fald på trappen for to uger siden er min rygrad gået i strejke. Den vil ikke med når jeg skal sidde, stå eller gå. Den vil helst kun ligge. Og selv når den får lov at ligge gør den på mest irriterende vis opmærksom på sig selv. Og nu er jeg ærgligt talt godt træt af disse uoverenskomst stridige arbejdsnedlæggelser. Jeg har derfor indledt en fyringssag.
Derfor søger jeg ny rygrad med følgende kvalifikationer:
Arbejdsvillighed, felksibilitet og styrke. Det sidste er især vigtigt under indkøbsture - ikke kun for at hjælpe med at fragte varer hjem, men også for at hjælpe til ikke at købe sukkervarer som min slankekur forbyder!
Og kom så ikke og sig at det bare handler om at jeg skal indføre bedre personalepleje!

6 Comments:

Anonym said...

Kære Puk
En ny rygrad kan jeg ikke hjælpe med, men må jeg foreslå du køber nogle flotte farverige frugter,gerne nogle andre end du plejer, som du kan glæde dig over at bære hjem og nyde både synet og smagen af.

Dit nye tøj her på siden generer mig. Det virker voldsomt stort altså især skriften, faktisk helt vildt stort efter du har omdekoreret. Fotoet af din smukke kat er også kæmpe og fylder næsten hele skærmem. Er det kun hos mig? Er der evt. noget jeg selv kan ændre for at tilpasse det?Havde du sat et link ind til den film du anbefalede?Isåfald kom det ikke frem her,for jeg kunne ikke se hvad den hed.

Kærlig hilsen Evi

Unknown said...

Kære Evi!
Jeg ved faktisk ikke hvorfor du pludselig skal plages med stor skrift, på min skærm er skriften den samme størrelse som før - hvis ikke mindre. Mine fotos er dog lidt større nu, med vilje fordi jeg synes de var for små før. Jeg gætter på det må være noget med hvordan din computerskærm er indstillet. Min er indstillet til 1280 x 800 pixel. Måske skal du ændre på din indstilling... Jeg ville da være forfærdeligt ked af hvis du ikke længere kunne nyde at læse min blog.

Jeg skrev ikke hvad filmen hed men havde et link til et billede af filmhelten - jeg havde lavet det anderledes end jeg normalt gør med billeder - men det har jeg nu rettet.

Tak for dine altid dejlige kommentarer til mig.
PUK

soesterlystig said...

Min rygrad er desværre lavet af meget, meget blød vingummi - så den dur nok ikke til jobbet. Jeg hører der er stor efterspøgsel på rygra, så måske skal du holde forventningerne på et fornuftigt niveau:-)

soesterlystig said...

Rygra = rygrad!

Amocca said...

jeg har været så inaktiv t blogland så længe at jeg slet ikke havde set hvor kreativ du var blevet...

rygrad kan jeg ikke hjælpe med - men tillykke med det nye design

Amocca

Anonym said...

hej Puk

dejlig blog du har