28. marts 2006

Natfilm!

Nu er det jo ikke så forfærdeligt længe siden at jeg stædigt udtalte at jeg hellere ville læse bøger end se film...
Alligevel synes jeg at Natfilmfestivalen fortjener et par ord med på vejen herfra. Ikke fordi jeg kan holde mig vågen efter kl ti om aftenen for at se film, men fordi festivalen igen i år har hindifilm på plakaten.
Og jeg ELSKER hindifilm!!! Og ikke fordi det er sådan lidt kitchet, trendyt at synes om de film. Men fordi jeg oprigtigt elsker den overflod af følelser der sendes over skærmen. Fordi jeg elsker at der ikke er nogen form for censur i følelserne, og for den sags skyld i historien. Et forholdsvist simpelt plot, krydret med et tilpas antal storslåede dansescener, en "funny guy" og MASSER af romantik. Så er jeg solgt!
At filmene så samtidigt hensætter mig til søde drømme om mine rejser i store skønne Indien er jo bare en ekstra bonus.
Og super-mega-stjernen Shahrukh Khan... Han er for lækker. Jeg ved godt at det er teenage agtigt og ikke særligt kækt når en 32 årig tøs indrømmer at hun bliver helt blød i knæene over et indisk teenage idol, men... Når kameraet zoomer ind på hans brune brune øjne... SUK...

Som min veninde sagde forleden efter vi havde set årets hindifilm; Det er skisme svært at gå ud i virkeligheden efter det her!

Men virkeligheden er her. Og en del af virkeligheden er at jeg tror cysten er sprunget. Jeg har haft ondt og pletblødt lidt, det kunne tyde på at jeg nu ikke skal bekymre mig om den længere. Så nu venter jeg på tydelige ÆL-tegn - og så skal jeg være gravid. BASTA.
Og med resterne af Shahs drømmende smil i baghovedet, ja, så tror jeg på at alt er muligt - lykken er på vej til mig!

2 Comments:

GitteK said...

Selvfølgelig er den det! Lykken
øøøhmn, ham der´ja altså ham må di for min skyld gerne ha´for dig selv ... hehe for sukker-agtig

Og filmene...hmmmf... OK jeg har faktisk aldrig rigtig set en, men når man sidder på en restaurant i Bazar vest og en af de der hindi-musikvideoer drøner i baggrunden, så ja...
de er da flotte...men øj hvor ville jeg gerne skrue ned for lyden ;o)

Og så til templaten...
skal jeg slette alt hvad der i forvejen står??? elller hvordan er det lige? bare lige inden jeg gør noget (dumt)

og 1000 milliarder gange TAK!

Anonym said...

Jeg synes din nye blog er super lækker - rigtig positiv, det var den anden altså også - men denne er bare så lys og dejlig;O)

Lys og dejlig, som fremtiden med lille regnbuebarn, jubiiii;o)

Godt cysten er sprunget på trods af smerter - men nu ser vi fremad igen, og denne gang MÅ det lykkes;o)

Din mand, den skønne kat - han er for dejlig, jeg er super forelsket i ham - katte er skønne;o)

Pas på dig selv søde ven;O)

Kram Jasmin