14. marts 2006

Så er det nu...

I dag kom det sidste tegn... efter flere dage med ømme bryster og koldt maveskind kom i dag de velkendte brune pletter... Og for denne ene gangs skyld byder jeg dem velkommen - og ringer i morgen til Hvidovre.
Tænk at den forjettede måned alligevel gik så hurtigt. Jeg arbejder og dagene går. Snart vil jeg gå med et listigt smil på mine læber, kolleger vil tænke jeg er forårsforelsket - og på en måde har de ret, jeg planlægger bestemt at blive forelsket i håbet om snart at møde mit regnbuebarn.

Og så er jeg siden sidst blevet 32 år. En smuk dag i søndags med lige dele godt selskab, lækkert mad og smukt vejr. Billederne her er taget søndag morgen ved sommerhuset...

6 Comments:

Solsikke said...

Tillykke med fødselsdagen Puk. Jeg håber inderligt, at det er den sidste fødselsdag du skal fejre uden regnbuebarnet.

Kærlig hilsen
Solsikke

Anonym said...

Kære Puk

Ja, så hurtigt gik den måned altså!
Jeg har savnet dig lidt her, men regnede nok med at du havde travlt, men at du ligefrem holdt fødselsdag, uden at jeg kunne ønske tillykke på dagen. Altså ;o

Jeg vil ønske dig stort TILLYKKE med fødselsdagen. Jeg ville have været den første, men Solsikke kom mig i forkøbet, men jeg håber det samme som hun. Rigtig meget held til dig med regnbuebarnet og starten i dag.

Smukke billeder!

Kærlig hilsen Evi

soesterlystig said...

Tillykke med det hele sweetie! Så kommer vi alligevel nok til at følges ad noget af vejen:-)

Anonym said...

Stort tillykke med fødselsdagen søde PUK...jeg kunne ikke huske datoen, så jeg har desværre ikke kunne ønske tillykke før nu:o(

Godt at høre at du havde en dejlig dag i godt selskab;o)

Jamen, så begynder jeg straks at krydser alt hvad jeg har at krydse, og så håber jeg at Hvidovre har styr på det hele denne gang - jeg håber af hele mit hjerte at regnbue barnet er klar til at komme ud til sin skønne mor om ikke så længe;o)

Kram Annette /Jasmin

GitteK said...

Tillykke med det hele

XXX

HBT said...

Også et tillykke med det hele fra mig.