9. november 2005

Designs...

Hver gang jeg har mig en indadvendt periode kigger jeg på design til blog og hjemmesider generelt - og drømmer om at finde DEN IDE til en hjemmeside der skal gøre mig millionær - og få mig til at bo i sommerhuset alle mine dage, væk fra Københavns mange folk...
Og når jeg så leder efter design så finder jeg indimellem nogle sjove - se f.eks. ham her. Han har både chockolade tema - og desperate housewifes!
Udover det har jeg det bedre i dag, livet går videre og mon ikke i morgen vil vise at en hel del af gårsdagens nedtur var PMS-hormon-bestemt.

2 Comments:

Anonym said...

Jeg synes bestemt at du skal tage den med chokoladen. Det ville gøre mange af os glade hver gang vi kommre herind - altså mere glade

Anonym said...

Hej PUK...

Der er også en med cykelløb..det er da lige dig...men chokolade...er hellere ikke dårligt;o)

Jeg var inde på msn kl. 21, nåede det ikke før, men ingen af jer var på:o(

Knuser Jasmin