30. november 2005

Solskin!

Efter en virkelig rar og givende samtale skinner solen pludseligt i mit sind. Og ihhh hvor er det dejligt.
Lægen virkede meget optimistisk omkring vores chancer for at blive gravide. Der var selvfølgelig snakken om min BMI på 34 - men ikke noget med at de ikke vil behandle mig. Der var også snakken om min tidligere kræft-sygdom, men heller ikke det burde give problemer. Min cyklus passer stadig rigtigt skidt med juleferie og min egen ferie i januar - men skidt nu pyt - det går nok alligevel. Første forsøg bliver tidligst i januar - men så når jeg jo også lige at tabe 5 kilo inden da!
Hurra for det livsmod der bobler i mig - og ihhh hvilken effektiv dag jeg nu skal have mig i dag!
Tak for alle jeres krydsede fingre og opmuntrende tanker - det har hjulpet mig usigeligt de sidste par dage.

9 Comments:

Anonym said...

Jeg vidste det - ikke for at være bagklog - bare Klog! HI HI!
Tillykke skat!
Jeg har ikke flere ord end det lille: Tillykke!

Elsker dig!
Stina

HBT said...

Skønt at humøret er tilbage.

Knus

soesterlystig said...

YES! Hvor jeg bare glæder mig på dine vegne... kom så januar!!:-)

Mira said...

Tillykke Puk! Vi kan måske virtuelt holde hinanden i hånden en gang i januar/februar når det går løs igen.

Freudika said...

Dejligt at læse :-)

Spirren said...

Skønt Puk......

QVINDEN said...

DEJLIGT!

Anonym said...

Tillykke søde PUK

og hvor er det bare dejligt, nu kan julen da bare komme og gå igen så det kan blive januar

Knus Heidi-v

Anonym said...

Jubiiiiiiiiiiiiiiiii;o)

Knuser Jasmin