25. november 2005

Rig...

Hvis jeg var rig så ville jeg betale mig fra fridage på jobbet det næste lange stykke tid. Jeg ville betale nogen for at gøre rent i min lejlighed så kan jeg holde ud at lukke mig selv inde her. Og så ville jeg få mad bragt lige til døren. Jeg ville leje videoer og få den bragt til døren. Jeg ville købe bøger over nettet og få dem bragt.
Så skulle jeg ikke længere rende ind i gravide maver i Netto - eller flytte mig for barnevogne i bussen.
Så skulle jeg ikke længere lade som om jeg blev glad for at se gamle studiekammerater med ikke bare et men to børn på slæb!

Hvis jeg var rig ville jeg gøre mig selv til en brun bjørn; Gå i hi de næste mange måneder og først komme frem når foråret og alle de glade spirer sejrer over mørket og kulden.

6 Comments:

Amocca said...

Amen! I hvertfald det med at få nogen til at gøre rent i min lejlighed - for arbejdegør jeg jo ikke rigitigt i øjeblikket... og penge ville ikke ændre på, at jeg stadig skulle til eksamen

og bestille alle mine varer ville jeg også gerne være med til - for jeg blivr simpelthen nødt til at købe ind i dag hvis vi ikke skal sulte resten af weekenden

Solsikke said...

Jeg vil os' i hi!

Vinterkram,
Solsikke

Spirren said...

og hvis jeg var rig, ville jeg forlængst havde givet dig penge til rengøringshjælp og pitzagavekort i stakkevis...

Jeg håber på noget rigtig godt for dig på onsdag Puk..


Knus M

soesterlystig said...

Sådan har jeg det også - jeg synes bare det vrimler med gamle bekendte, der har fået børn og graviditetsbekendtgørelser fra veninder og kolleger.... Men jeg tror nu alligevel jeg ville blive lettere vanvittig, hvis jeg ikke havde mit job....:-)

Søde Puk - lad os håbe på et snarligt forår!

Anonym said...

Så vil jeg gerne varmt anbefale pakkerne fra skagenfood.dk - og de er IKKE kun beregnet på familierne, næh de fås også til dem der er enere :-).
Jow og jeg vil da gerne gøre rent for dig. Jeg kan bare ikke liiiiige løse den med fridagene... Desværre!
Håber alt godt og krydser alt for på onsdag!
Kys fra Stina

Anonym said...

Krydser også alt hvad jeg kan på onsdag - det skal nok gå søde PUK...det skal det:o)

Knus og tanker Jasmin