2. november 2005

Brev!!!

Nu kom det, det længede ventede brev. Så fint og hvidt lå det der på måtten og skinnede. Og jeg fik både åndenød og hjertebanken. Og forsøgte at sætte mig ned og åbne brevet stille og civiliseret. uden held, det var ren flå og rive... Samtale onsdag den 16. Om kun to korte uger. Det dumme er at Bedstevennen bare slet ikke kan den dag, umuligt. Så nu ved jeg ikke om vi skal flytte den. Jeg vil bare gerne have den overstået - videre, videre, videre. Jeg ringer til dem i morgen. Pyha hvor er det rart at have fået brevet nu, endelig.

5 Comments:

soesterlystig said...

woohoo! Spændende - nu sker der noget Puk'en!:-)

Spirren said...

Endelig PUk:-)

Jeg kan godt huske spæningen og måden hvorpå brevet blev flådet op herhjemme også:-)

Har du talt med dem idag, jeg er så spændt...

Mira said...

Skidegodt Puk, håber der kommer skred i sagerne hurtigt og at i finder en anden dag snart.

Anonym said...

Juhuuuu afsti afsted :-)))) Hvor dejligt! Jamen Bedstevennen dog, håber I har fundet en ny tid (forhåbentlig før!)! Hvor er det stort, PUK - nu rykker vi!
Jubiiiiiiiiii fra en Stina :-)

Anonym said...

Jubiiii!!!

Hvor er det fantastisk, så er du igang....

Håber du har fået flyttet samtalen og helst til en dato tættere på nu..

Knus Heidi-v