1. april 2006

Ka' du leg' ?

Overskriften bør udtales på solidt midtjysk.

Jeg keder mig. Efter næsten 3 uger med dårlig ryg er alle videoer set, alle puslespil lagt og masser af bøger læst. Nå joh, og bloggen er også blevet shinet op. Så nu har jeg fundet på en ny leg - og du skal være med!

Zoom.
Jeg har fundet en ting i min lejlighed, fotograferet den med zoom - og nu skal du gætte hvad det er! Nemt nok ;)
Her er den:

God fornøjelse!

PS: Hvis vi begge synes det er sjovt at lege så kan vi jo fortsætte helt ind til påske!!!

5 Comments:

Anonym said...

Det ligner en toiletrulle, men det er det nok ikke ;-)

Anonym said...

Ja, jeg tænkte også lidt toiletrulle, men så er det godt nok noget papir så glat, at selv lambi må give fortabt, tror jeg...

En perle på noget måske ?

GitteK said...

et håndtag til.....noget...evt en bakke...?

Unknown said...

Måske en sæbe holder til gammel dags sæbe.
Men det er svært

cs

QVINDEN said...

Måske helt ude i hampen... Men det er da en gummielastik til håret med en hvid perle/kugle på... Eller?