19. oktober 2006

Action!

Det er selvfølgeligt ikke helt lyserødt og candyfloss let at stikke sig selv. Men det går nu nemt for mig. Så nemt at jeg nærmest ikke koncentrerer mig om det, efter to stik er det allerede helt selvfølgeligt at trisse ud på toilettet kl 22 og finde nåle og menopur frem. Frem mod kl 22 og et par timer efter er jeg lidt oppe og køre, har en del adrenalin susende rundt, men ellers ret nemt...

Jeg tror det er fordi jeg er så glad for endeligt at kunne gøre noget. Det er over et år siden jeg havde mit sidste inseminationsforsøg. Og i mellemtiden har jeg virkeligt længtes efter at kunne gøre noget. (Og det at jeg kunne have haft tabt mig springer vi i denne sammenhæng let henover... For det kunne jeg jo netop ikke finde ud af...) Når jeg står der med sprøjten giver det mig en fornemmelse af kontrol. Når jeg mærker det nive, spænde og krible i æggestokken, ja så føler jeg kontrol over situationen. Og selvom jeg udemærket ved at kontrollen ikke er reel - så nyder jeg i fulde drag følelsen i disse dage. Ihh, hvor er det altså spændende det her. Jeg glæder mig til i aften kl 22 at tage endnu et kontrol fix. Og glæder mig endnu mere til på søndag hvor jeg forhåbentligt er bristefærdig af store flotte æg!

4 Comments:

Anonym said...

PUK, hvor er det bare fedt at du er kommet igang! Er du på den korte?

Spirren said...

Fedt Puk Jeg krydser for søndag og at dette er din gang:-)

Knus

Frøkenhat said...

Jeg endte også med at holde helt af det stikkeri - fordi så var man i gang og på vej og kunne selv gøre noget. Præcis som du skriver.

Hvor er det spændende.

Anonym said...

Kære Puk

Hvor er det godt at du har nemt ved det stikkeri. Jeg håber du ikke skal gøre det så længe, at du mister gejsten!

Kærlig hilsen Evi