24. oktober 2006

For godt til at være sandt...

Tanken havde strejfet mig; det her går for godt til at være sandt...
Og det gjorde det.
Jeg skal passe på ikke at synes at det gik galt. Men galt gik det ikke. Det gik bare heller ikke helt godt.
Jeg har kun 2 æg. Et på 19,5 og et på 10. Det er ikke sikkert at det på 10 bliver til mere. Og alle de små der var så fine i søndags var væk nu. Skræmt væk af den store krabat på de 19,5. Og ikke et ondt ord om den store, men lidt ærgeligt er det da at den sådan har mast sig frem forrest i køen. For nu hedder det ikke længere første IVF forsøg men derimod IUI forsøg nummer 7. Og jeg skal selvfølgelig tro og håbe, det er bare lidt svært lige nu. Men mirakler er selvfølgelig set før. Og det kunne da være at der var et på vej til mig... Så jeg prøver at tænke positivt, og tager en ÆL-sprøjte i aften. Og hvis det så ikke lykkes er der dømt vægttab og derefter forsøg med lang protokol. Lægen mente det var bedst i fht at få de små æg bedre med.
Men men men; Nu hepper vi på krabaten!

9 Comments:

Signe og Jan said...

Altså jeg ved jo NØJAGTIG, hvordan du har det. Jeg var selv på menopur, endte med ét æg og blev konverteret til iui. Øv også, men iui kan jo også lykkes. De skal bare have et godt skud af de frække små svømmere. Krydser i hvert fald fingre....

MariaG said...

Jeg oplevede akkurat det samme i mit første IVF forsøg! På 8. dagen var der 13 æg på vej. På 11. dagen var der pludselig kun et æg! Jeg blev konverteret til IUI.

Efterfølgende forsøg prøvede man med en Kickstart af æggene, hvor jeg de første 3 dage fik 250 enheder efterfulgt af 150 enheder de resterende dage (mener at jeg i første forsøg fik 112,5 enheder dagligt). Kickstarten virkede næsten lidt for godt, så i næste forsøg tog de 19 æg ud!!

Jeg krydser fingre for inseminationen...hvem ved, måske den lille æggebasse er SUPERÆGGET!!

Anonym said...

Tja selvom det ikke er helt det vi regnede med så- måske er der en højere mening med det, lad os nu se, hvor er det fedt hvis det er dette æg, der er mirakelægget
:-))))

Kys og jeg hepper
Stina ;-)

Anonym said...

Åh, søde PUK. Lige præcist den har jeg også prøvet på en kort protekol. Det er bare så pissetræls!

Men hvem ved? Måske er det guldægget det her. Jeg hepper i hvert fald med!

Anonym said...

*Øv* Når nu du havde set frem til IVF...

Men selvfølgelig hepper vi på krabaten!

Frøkenhat said...

Hep, hep, hep...!

Tror på, at den store krabat har taget al saft og kraft, fordi den vil gå hele vejen.

Hep!

QVINDEN said...

Jeg er vist bare totalt hormon-analfabet.. lang og kort protokol.... Hvad snakker I om?
Nå, men uanset hvad, så lyder det jo vældig meget som den omgang, jeg lige har været igennem. Jeg håber, at det får en lykkeligere udgang for dig :-)

GitteK said...

Hepper på krabaten og soldaterne!

HEP HEP!

Anonym said...

Kære søde Puk

Jeg fatter ikke at de ikke vil fortsættte med IVF. Har du fået en ordentlig begrundelse ?
Jeg mener stadig eet æg er nok !
Det lyder jo som et rigtigt superæg, du har. Det må bestemt være den udvalgte!
Jeg håber dennne behandling alligevel bliver den, som giver gevinst.
Det ville glæde mig såååå meget!

Kærlig hilsen Evi