17. oktober 2006

Mens vi venter...

Jeg kunne godt bruge de bedste kræfter fra DRs børne og unsdomsafdeling lige nu. I ved, dem der strikkede et langt godt, varieret TV program sammen der kunne holde tankerne samlet hele den 24 december.
For det holder hårdt i dag. Selvfølgelig er jeg glad for at jeg har ferie lige nu, men helt ærligt, tiden ville da gå hurtigere hvis jeg var på arbejde.
Allerede i går var jeg gennem computerspil, DVD-samling, tegneserier, sudokuer, foto-challenges, bøger, opvask, tøjvask, cafebesøg, telefonopringninger, gamle emails og vild leg med katten.
I dag er jeg så nået til Stumble, som før har hjulpet mig i kampen mod tiden. Og trofast som den er så sendte den mig til en side med musikvideoer... Og hvilken underholdning!
Kunne du f.eks. huske hvor grimme Ace of Base faktisk var?
Eller hvor opreklamerede Spice Girls var? Jeg ville nu stadigt gerne låne lidt girlpower i dag...
Vidste du at de sang om animals? Jeg har altid troet de gerne ville leve som kanonkugler... Cannonballs...
Kunne du huske hvor tacky den her video var? Men den er nu stadig fin at danse til...

Kort sagt masser af underholdning, gamle minder der vælter frem.
Men en sang sendte mig lige ud i tårernes land. En sang passer perfekt til mine drømme i dag.
Se, lyt og nyd!

2 Comments:

Amocca said...

kan du så ikek slå et smut forbi århus - for her trænger virkelig til een med tid og kræfter til at få lejligheden til at ligne noget der minder om menneskelig beboelse igen,,

Anonym said...

Kære Puk

Jeg mener ikke, jeg har hørt denne sang før, men hvor er den smuk! og videoen også. Tak!

Kærlig hilsen Evi