16. oktober 2006

Dusør gives!

I morgen står slaget på Hvidovre Hospital!
Dusør gives for ideer der kan sikre at jeg starter på behandling. Ideerne bør forholde sig til både risikoen for ny cyste samt den øgede overvægt.
Lad endelig ikke tanker om lovgivning eller almindelig anstændighed begrænse jeres ideer!

Jeg er klar over at dette kan gå hen og blive en dyr affære idet jeg senere kan få brug for at uddele dusører for ideer der kan få æg til at vokse, æg til at blive befrugtede, livmoder til at holde på æg osv osv. Men mon ikke jeg om 9 måneder vil synes at det var småpenge i forhold til de kommende udgifter til bleer og babymos. Og i øvrigt at det til hver en tid er pengene værd...

Der er ingen dusør for at krydse fingre i morgen eftermiddag - men jeg håber i gider gøre det alligevel!

5 Comments:

Anonym said...

Yes, hvor vi krydser! :-)

Signe og Jan said...

Ideeer mangles - men fingre krydses!!!!!!!! Det MÅ bare være nu.

QVINDEN said...

Alt er krydset her.... Jeg hører gerne fra dig, hvis du får lige præcis det tip, som gør, at det hele lykkes. Men jeg håber for dig, gør jeg :-)

Anonym said...

Jeg krydser altid alt! Kram!!!!

Stina der af 1 el 2. grund ikk ka logge ind her...

Anonym said...

Kære Puk

I morgen er både kommet og gået, men hvor er det dejligt at læse, at du har fået håbet tilbage, og nu er du formentlig i gang, og det går godt.

Kærlig hilsen Evi