22. oktober 2006

Right on track!

Altså; mange mindre ægblærer på 8-10 mm - så mange at de ikke skulle tælles. Og så en ledende på 12,5! Så der skal gang i sprøjte to i aften (kan ikke huske navnet) og så op med dosis af Menopur til 225. Jeg synes umiddelbart det virker ganske positivt og lovende, men jeg er jo også lidt naivt anlagt - og i denne sag ikke ganske objektiv...

Og så ikke for at blære mig, men fordi det faktisk er sådan jeg oplever det; Jeg synes stadigt det går vildt nemt med stikkeriet og bortset fra lidt kriblen og et niv i ny og næ har jeg ingen fysiske skavanker af denne behandling - overhovedet! Ingen smerter, ingen humør-hormon-udflip, ingenting.

Jeg har nærlæst brochuren igen, den hvor Hvidovre forklarer alting i detaljer. Og hvis jeg fortsat er så heldig med ægudviklingen som indtil nu - så skal jeg vel nærmest have æg ud inden weekenden!!! Vildt, vildt, vildt. De æg kunne jo gå hen at blive til et barn en dag...

Og den tanke slog mig da jeg glad og fro forlod åstedet i dag; Jeg kan blive mor. Det kan lykkes for mig. Og straks var tankerne afsted; hvordan jeg skulle fortælle det til forældre, søskende, venner, kolleger, elever osv. Jeg regnede straks på hvornår barsel ville starte, terminsdag osv osv. Drømmene lever igen. De er ikke døde. De trængte bare til at blive sat fri - og det blev de!

6 Comments:

Frøkenhat said...

Hvor lyder det godt. Håber drømmene bliver ved med at vokse sig store og stærke, så de kan forvandle sig til virkelighed lige om lidt. Krydser.

Signe og Jan said...

Krydser fingre for tilpas mange fine æg

Anonym said...

Græder af glæde for dig, min kære.
Glæder mig over dine drømme, og over barnet der løber ad regnbuen for at møde sin mor!

KRAM!

GitteK said...

Jeg elsker regnbuedrømme!

XXX

Anonym said...

Jeg krydser også fingre for dit regnbuebarn. Krydser fingrene og lukker øjnene.. og håber!!

Held og lykke

Mange hilsner
Pernille

Anonym said...

Kære søde Puk

Hvor er det dog gode nyheder. Mange mindre ægblærer og en ledende på 12,5. Åhh det lyder så godt! Een er jo nok, hvis den er den udvalgte!
Alt går jo som det skal lige nu.
Må held og lykke følge dig nu og altid.

Kærlig hilsen Evi