29. marts 2007

Det skal fejres!

Alle jeres bønner hjalp. Meget endda. Så I må endelig ikke stoppe nu. Og jeg håber I forstår at en lang protokol faktisk er lang - der skal bedes fortsat i mange mange dage... Der skal skisme komme en baby ud af det her.

Det gik så fint på Hvidovre i går. Sød læge der gik let og elegant hen over det med vægten! Jeg kunne have kysset hende. Alt så i øvrigt rigtigt ud, så det var bare at sætte i gang. Og heldigvis kunne jeg sagtens få medicinen som injektion, hurra. Så livet som stiknarkoman er igen gået i gang og om 14 dage skal jeg scannes igen.

Det er skisme fedt at være i gang igen. Og med det skønne vejr der var i går kunne jeg ikke lade være med at drømme; Jeg så mig selv gå en tur i parken med en barnevogn næste forår! Forestillede mig hvordan mine barnevognhjul ville trykke en krokus i græsset flad når jeg omsorgsfuldt drejede vognen væk fra den direkte sol, mens jeg selv satte mig på en bænk. Der sad jeg så med en hånd der blidt vuggede vognen i skyggen - og med lukkede øjne i ansigtet vendt mod solen. En PUK-mor.

Det er vel nok længe siden at jeg har tilladt mig selv at drømme sådan.

6 Comments:

Amor said...

Dejlig dejlig drøm!
og herfra kan du roligt regne med en lind strøm af bønner, tanker og positive vibrationer...og hvad der ellers er brug for!

Anonym said...

ÅÅhh kære Puk!

Jeg har været så spændt, turde næsten ikke se ind her, men det lyder jo bare super-godt!
Jeg skal nok fortsætte med at bede for dig, og sende dig positive bølger,som kan hjælpe dig til at bibeholde dine håbefulde drømme og få drømmene til at gå i opfyldelse.
Den sødeste Puk-mor med barnevogn og baby det billede vil jeg se for mig , når jeg sender mine bønner afsted.

Kærlig hilsen Evi

Mira said...

Skidegodt Puk :-) Det var da en dejlig forårsnyhed. Næste forår SKAL vi bare ud med de barnevogne og trykke krokus flade, aftale?

Anonym said...

De er bare SÅ søde ude på Hvidovre. Jeg er så glad for at vi valgte det sted. Dejligt at du fik lov til at komme i gang. Held og lykke!

Signe og Jan said...

HURRA dagens gode nyhed

Anonym said...

Hurra for en god drøm!