15. marts 2007

Glad v. 3.1

I dag er jeg glad fordi jeg har fået givet bloggen sit forårstøj på. Lige i tide til at fejre 2-års fødselsdag for bloggen. Og selvom jeg burde været smuttet i seng for længe siden så er det skønt at koen nu smiler til mig herinde - for udenfor lover de jo snefnug igen inden længe. Der er skisme da nogen oppe i himlen der ikke følger ordentligt med på bloggene... Hallooooo, det er forår! Og nu du endelig kigger herind deroppe fra himlen; Kunne du så ikke lige se at få smuttet det Regnbuebarn herned? Tak!

4 Comments:

Anonym said...

Kære Puk
Tillykke med bloggens 2-års dag.
Sjov ko du har sat ind. Den giver en dejlig forårsfornemmelse. Den ser så tilfreds ud over at være kommet på græs. Jeg har også set rigtige køer og fine små kalve på markerne ,da jeg kørte på besøg nordpå. Det var også et dejligt syn. Foråret er helt sikkert kommet nu og så må det regnbuebarn da komme snart.

Kærlig hilsen Evi

Anonym said...

ååårh hvor dejligt forårs-tøj!!!

-Og ja!!! kom hid med det regnbuebarn!
Det håber jeg virkelig!!!

-hvad er planerne egentlig?
(har ikke været så meget i blogland her på det sidste)

Forårsknus
GitteK

Signe og Jan said...

Ih så fin og forårsagtig din blog er - buh! og ja tak smid lige en håndfuld unger ned over vesterbro, jeg er sikker på vi kan få dem fordelt ;o)

Puk, jeg skal også spørge dig om noget: Jeg har endelig besluttet mig for, at give efter for min ret store fotointeresse og indkøbe et ordentligt kamera. Jeg overvejer:
Canon eos400D, Nikon D40 eller Pentax 100D. Men for hævled da, det er en jungle, hvad synes du jeg skulle købe?

Anonym said...

Hvor er det dog alle tiders dejlig ko, du har fået på siden..

Rigtig glædeligt forår..