22. marts 2007

Dokumentation

Nu hvor behandling står for døren igen melder min arbejdsgiver ud med nye toner - nu skal jeg aflevere dokumentation for mit fravær. Hvilket da er helt ok. Jeg har bare glemt alt om hvordan det nu var det var med det... Findes der en standard-form et sted jeg udfylder, eller er det en kopi af journalforside der skal til eller hvad? Kan nogen huske hvordan det skulle foregå?
Og jeg lover at weekenden ikke går uden at jeg får skrevet om planen for behandling.

Og så i øvrigt;
Undskyld Mira, jeg havde overset dig i køen foran mig. Det må være fordi vi har stået her så længe at vi efterhånden har udviklet kamuflage med væggen ;) Smut du bare afsted ud i gravid-land så kommer jeg snart efter dig...

7 Comments:

Anonym said...

Du kan skrive 'Tro og love' erklæring. Alternativt kan din arbejdsgiver forlange en lægeerklæring, som de skal betale. Det er ikke anderledes end ved andet sygefravær.

Mira said...

hehe, naarh det der med rækkefølgen i køen går jeg ikke så meget op i mere. Jeg er sgu snart blivet overhalet af hele kongeriget og verden for den sags skyld inklusive kronprinsesser og popsangerinder. Så hvis du overhalede mig ville jeg bare blive glad på dine vegne. Du har sgu også været meget igennem. Min pointe var sådan set bare at du ikke er alene i køen :-) Så lad os tage soveposen, en varm kande kaffe (nåh nej urtete :-)) og et telt med for det kan være vi skal være her lidt endnu.

Mira said...

Og ja at vi har udviklet kamouflage med væggen har du nok ret i :-) Glæder mig til at høre mere om dine planer!!!!

Frøkenhat said...

Hvordan er det nu lige - har du allerede en §28-aftale? I så fald får din arbejdsgiver jo refunderet dine sygedage i forbindelse med behandling - og så kan du jo for alvor blive væk med god samvittighed.
Hvis du ikke allerede har den, kan du ringe til kommunen og bede om et ansøgningsskema. Når du så har den skal du blot orientere din arbejdsgiver om, hvilke dage du er fraværende pga behandlingen.

Og så kan du jo glæde din arbejdsgiver med, at du snart får brug for endnu mere fravær - du skal jo snart på barselsorlov, ik!

Amor said...

ja jeg ved jo ikke så meget om så noget -jer er jo blot en stud.
-men de første 6 ord i dit indlæg fik smilet frem!
Jubiii!!!

og i øvrigt! WAUW for en flot side du altså har fået lavet!!!
Håber at når du nu om ikke så længe går fra på barsel så kan du lige klemme ind at lave et nyt sæt flot tøj til min nye blog...
jeg voksede jo ud af den anden... ikke tøjet - bare bloggen.

God forårsdag!

Signe og Jan said...

Aner ikke hvordan det gøres, vi har heldigvis flextid, og jeg har en ret forstående chef.

Signe og Jan said...

Glemte lige: Jeg ser meget frem til at høre hvad "planen" er ;o)