30. marts 2007

Ingen bivirkninger...

af min Suprefact. Jeg stikker lystigt og glæder mig hele tiden over at der ikke skal nogenting ind i næsen... Og så har jeg ingen bivirkninger. Eller altså det har jeg. De er bare slet slet ikke så slemme som frygtet; jeg er øm ad h... til ved æggestokken - og så tuder jeg hver gang jeg tænger på de rugende kvinder Mira og Signe. Jeg er så overbevist om at jeg næste forår triller barnevogn sammen med dem IRL. Men altså bortset fra det ingen bivirkninger.
Og nu er der påskeferie. Skal bare lige have banket et køkken op, så er det afsted til sommerhuset. På den måde skal tiden nok hurtigt gå ;)
God Påske!

6 Comments:

Signe og Jan said...

OHHH hvor jeg håber du har ret..... Dejligt med ingen bivirkninger, jeg har også fået suprefact, og haft det fint..

Mira said...

Ja, jeg håber godt nok også at du har ret! Håber din behandling kommer til at forløbe glat og uden problemer. Fedt at du slap for næsesprayen.

Anonym said...

jeg HÅBER og TROR at lykkens gang for regnbuebarn er denne gang;o)

kram og tanker Jasmin

Anonym said...

Skatter (eller gatter, som Elias ville sige) jeg må bare omfavne dig med mine bønner, og mit hjertes ubegrænsede kærlighed til dig.
Og TRO - på lykken og foråret, for os alle!!!!!!!!

Kæmpe "du ved mine følelser" - kram

Fra Stina den stædige, Elias den Elskelige og Silje Viljebarn :-))))

Anonym said...

Kære Puk

Det lyder fint, at du ikke døjer med bivirkninger og du har det godt med både humør og energi.
Jeg håber du får tid til at nyde din ferie, sådan et køkkenprojekt kan jo godt drille lidt.
Held og lykke med alle projekterne.

Kærlig hilsen Evi

Anonym said...

Tak for en interessant blog