18. marts 2007

Glad v. 3.2

I dag er jeg glad fordi jeg har fået en virkelig sjov spam-mail. Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg åbnede den, for jeg kunne sagtens se at det var spam. Men på en eller anden måde blev jeg nysgerrig... Og ihh, hvor jeg grinede mens jeg læste. Top underholdning (alternativt er jeg virkelig træt og mærkelig; og i så fald er det sikkert ikke sjovt...)
Men her er mailen i hvert tilfælde: (tryk for at se i større format)Altså det er sjove er jo i mange ting. For det første er det et ret specielt engelsk, det kunne godt være en dårlig maskine-oversættelse. Så er der forsøget på at lade som om at det er en vidersendt mail, fra en ven til en ven. Og endelig; Hvad er fælden? Hvad er det lige denne spam-mail vil opnå? Jeg forstår det simpelthen ikke - og det finder jeg ustyrligt morsomt.

Og morskaben når så helt nye højder når man rammer det lille PS;Er det kun mig der griner?
Men altså kort sagt; Jeg er glad.

1 Comment:

Signe og Jan said...

ho ho - helt sort!