19. marts 2007

2 års dagen...

Bloggen fylder to år i dag. Det er forbigået i stilhed. For jeg orker ikke at tænke over flere mærkedage. Og festen sidste år kan stadig mærkes ;)
Og så har jeg da alligevel gjort det. Har bare tænkt at HVIS nu det var her i Blogland man stillede sig i kø til børn, altså hvis nu... Er der egentligt så egentligt ikke snart min tur? Når jeg tænker tilbage på den første tid herinde, de skønne kvinder der var her da jeg kom til, de er enten blevet mødre eller er trådt ud af Blogland. Så med mindre køen går helt i stå, så er det mig snart... (Ja ja, Amocca, jeg ved godt du står der lige foran mig, og jeg har ingen planer om at springe foran, - men hvis der viser sig en forlomme siger jeg ik nej ,9))

Min behandling... Jeg skriver om det en dag når jeg er mindre træt end nu.

2 Comments:

Anonym said...

Hmmm. Er et tillykke med årsdagen mon på sin plads? Vi har diskuteret det med køen mange gange før. Det MÅ snart være din tur. Kærlige tanker

Mira said...

I min iver over at skrive om 2 års fødselsdag på min egen blog glemte jeg helt at ønske tillykke med din blog-dag :-) Så hermed et tillykke herfra. Og jeg er her altså også endnu...i køen altså :-)....Håber du snart finder en løsning med behandlingen. Jeg er lidt bekymret for dig....du lyder tit lidt ked af det. Håber ikke du har det alt for slemt.