22. maj 2005

Blåt øje!



Stakkels den 9.klasses knægt der i morgen skal til eksamen - hos den lærer han i fredags under skum-kampen gav dette fine blå øje ;)
Nu er læreren jo heldigvis den søde PUK, men derfor glæder jeg mig nu alligevel til at se hans ansigtudtryk... Han gjorde det jo bestemt ikke med vilje, og allerede lige da det var sket var han frygteligt brødbetynget... *G*

Posten bragte ikke noget nyt i går, så jeg ved hverken ud eller ind. Men har lagt alle spekulationer fra mig, nu gælder det om at få 9.klasse godt igennem eksamen. Og det er da endnu en ting jeg kan sige "godt jeg ikke er gravid" til. Tænk om jeg skulle have været eksaminator med morgenkvalme!

Nyd solen og den smukke søndag.

PS: Min skønne veninde Jasmin er helt stille... Måske er hun i gang med at føde Lillen?

1 Comment:

GitteK said...

hehe... kan du ikke tegne det lidt yderligere op med noget makeup og noget... *GG*

Ej spøg til side...
pøj pøj med alle dine guldklumper!