21. maj 2005

Intet nyt er godt nyt?

Nu hvor jeg ikke har hørt om jobbet er der ikke længere nogen tvivl, jeg vil gerne have det. Og alle jer skønne læseres kommentarer har jo kun bekræftet mig, jobbet er for fedt til at sige nej til. Og Blogland er et skønt sted at være ;)
Hele dagen i går for jeg sammen hvis telefonen ringede, - og hver gang var det mennesker der holder af mig der skulle høre om jeg havde hørt noget...

I går havde jeg for første gang en oplevelse hvor jeg af ærligt hjerte kunne tænke "godt jeg ikke er gravid". 9. klasses sidste skoledag! Jeg kunne uden tøven kaste mig ud i vand og skum kamp, uden tanke for en spire i maven der måske ikke kunne lide den voldsomme leg. Jeg havde det SMADDER sjovt. Det var helt fantastisk at se de store børns øjne - først den lidt tøvende, "jeg har jo respekt for denne lærer" og senere fryden "hey, hun synes det er sjovt og i dag er MIN dag" og så tog de mod til sig og tværede skum ud i hele mit storgrinende fjæs.
At mit hår så ligner en høstak efter den kærlige behandling af 23 forskellige slags billigt barberskum... Det tager jeg med ;)

Jeg HÅBER at selv samme event, sidste skoledag, er grunden til at jeg ikke har hørt mere til jobbet. Måske kommer der i dag en kuvert med indkaldelse til anden samtalerunde?
HÅBE HÅBE HÅBE

Hvis det nu bliver et afslag... typisk PUK at bekymre sig på forhånd!

2 Comments:

Anonym said...

Søde PUK - dejligt at høre at du havde en god "sidste skoledag" med dine elever....at du bare kunne gå til den med det ene og det andet uden at skulle bekymre dig om en evt. lille bebs i maven....(den skal jo nok komme:o) )

Håber snart du høre noget på jobbet....og eftersom du har besluttet dig - så håber jeg så inderligt at det er dit, det kunne være så dejligt for dig:o)

Stort knus Jasmin og lillen

Spirren said...

Kom der noget med posten idag !!!!!

Håber håber håber