2. maj 2005

Drømmetydning

Jeg har før skrevet om de drømme jeg har for fremtiden, hvordan jeg ønsker at de fortsat skal handle om et barn - men at jeg godt ved at det måske må opgives...

Men hvad med de drømme vi drømmer om natten?
I starten af dette lange forløb drømte jeg indimellem om små søde babyer, lykkelige nærmest smertefri fødsler og små børn der rendte rundt og sagde "Jeg elsker dig, mor".
Og egentligt havde jeg glemt alt om disse drømme. Lige indtil i nat.
Jeg drømte at jeg fik menstruation!!! Jeg drømte helt tydeligt at jeg gik på toilettet og så det brunlige på papiret, drømte at jeg var kold på maven, drømte hvordan jeg kiggede en ekstra gang på papiret, drømte hvordan mit hjerte endnu engang gjode ondt og drømte at jeg havde ondt i underlivet. Jeg har drømt så tydeligt at jeg blev overrasket over ikke at se frisk blod her til morgen. Jeg har endda tjekket kalenderen en ekstra gang - selvom jeg udemærket ved at der er mindst en uge til en eventuel menstruation.

Hvad betyder det nu? Ja eftersom alle drømmene om baby og fødsels ikke førte til nogenting - så betyder en drøm om mens måske at det ikke kommer! Man skulle da være en dårlig Positive PUK for ikke straks at gribe det halmstrå at klamre sig til ;)

Og det mest mærkelige er jo at alt bare var en drøm - undtagen den mens-agtige rumlen i underlivet. Den er der endnu... Og den slags rumlen cirka en uge efter ægløsning... Det er da et strå mere!

Og når jeg er færdig med at samle strå - og ikke skal bruge dem mere - så bruger vi dem til at brænde den fordømte joggingbusk af!

2 Comments:

Amocca said...

Saml du bare strå! Håbet og drømmene skal man have lov at have - ellers bliver det for meget...

Håber du kan samle nok til at flette en kurv, om ikke andet kan du bruge den til at samle æbler i til efteråret

Kram
Amocca

Anonym said...

Min egen puk - jeg håber at din drøm betyder....at den faktisk er der denne gang her - den omvendte verden, det ville bare være fantastisk:o)

Tusind tak for føs'dags hilsen....blev bare SÅ glad....:o)

Kan vi snart mødes over mns?? savner både dig og stina...så meget:o)

Knuser Jasmin og Lillen T-13