2. maj 2005

Forandring fryder?

Jeg faldt over denne fyr i dag - og synes faktisk hans indlæg om at flygte var interessant nok til at dele med jer. På en måde flygtede jeg også, fra et sted hvor stemningen ikke altid var til at dele alt - og hvor jeg slet ikke havde mod til at dele "The true story". Tak til Søs for at vise mig vejen...

Med under to måneder på bagen synes jeg det var tid til en ny template...

Jeg ville ønske der var endnu flere at vælge imellem, for jeg synes faktisk ikke der er mange der kan møde mine krav:

  • Posterne skal være let-læselige
  • Fontsene skal være pæne
  • Fotos skal tage sig godt ud
  • Designet skal være spændende uden at overskygge indholdet af bloggen

Jeg har siddet og leget med flere forskellige den sidste times tid, og måske går der ikke længe før jeg skifter igen. Er der nogen der ved hvordan jeg gør mit hoved-text-felt bredere? Altså det felt hvor det her står?

Hvad siger I? Hvordan valgte I jeres template? Hvilke krav stiller I?

4 Comments:

Amocca said...

hmmm.... Hvilke kriterier... det har jeg faktisk ikke tænkt nærmere over. Jeg har vist mest set på farverne og tænkt - jepper det er lige mig.

Og med den nye her så jeg farverne, synes de var lækre og bestemte mig så til at matche bloggen til dem, ved at gøre den til en kaffebar...

Amocca

Spirren said...

Det ser godt ud Puk dit nye look...

soesterlystig said...

Selv tak honey, det var nu ikke så svært. Det var meget tydeligt for mig, at du hører til her.
Jeg valgte hovedsageligt min template fordi den var frisk og forårsagtig, men også fordi jeg prioriterer læsevenligheden meget højt. Der er nogle af de amerikanske blogs, som jeg simpelthen ikke gider læse, fordi de forstyrrer mit syn...
Prøv dig lidt frem og så finder du den rigtige - for nu!
Knus Søs

GitteK said...

Jeg tror slet ikke jeg bevidst valgte...
ville enormt gerne skifte...for den er temmelig sort, min...
men det tror jeg sgi ikke jeg kan finde ud af?!?!?

Det ser flot ud!