3. maj 2005

Nørd?

Dagen i går gik med at lære teknik! Sådan set sjovt, hvis bare det ikke havde været overspringshandlinger, som uden tvivl vil gøre dagen i dag længere og hårdere end normalt... Men sådan kan det gå. Heldigvis er der kun to dage til at jeg skal vande birken og mirabellen i sommerhuset.

Noget af det teknik jeg lærte var en anden måde at lære links på. Jeg faldt over beskrivelsen her. Og sørme om ikke jeg her til morgan fandt en lille rød prik i min værktøjslinje - og direkte vej til en opdateret blog! Smart! Så selvom det kostede lidt ominstallering af diverse ting, så virker det indtil videre til at være besværet værd - bloglines.

2 Comments:

soesterlystig said...

Øv.. du er allerede meget bedre end mig til alt det der. Måske hænger det sammen med, hvor meget tålmodighed man har? :-)
Kh Søs

Mira said...

Fint nyt design :-)