14. maj 2005

Dagen i dag er smuk fordi...

Det er i dag at den skønne Søs skal giftes. Og uanset alt andet i denne verden så er det smukt at to mennesker tager det skridt.

Måske er det i dag at Jasmin skal føde sin Lillen. Hun er smuk. Og jeg håber sådan at hun får en smuk oplevelse.

Jeg blev vækket af fuglesang. Ganske tidligt, men smukt er det jo.

Jeg har ikke grædt endnu. Og når man tænker over de sidste par dages ragnarok så er det smukt.

Jeg skal tilbringe dagen med min søster. Hun er fantastisk. Og jeg tror at dagen i dag bliver dagen hvor hun hører om Regnbuebarnet for første gang. Jeg ved at hendes reaktion vil blive smuk.

Jeg skal rydde chockolade papir, colaflasker og isbøtter væk. Så bliver min lejlighed igen smuk. Selvmelidenheden har udspillet sin rolle for denne gang. Positive PUK er tilbage. Det er smukt.

Jeg håber sådan at det smukke vil sprede sig ud over hele blogland - for uha, hvor er skæbnen ond ved mange af os for tiden.

2 Comments:

Anonym said...

PUK.....du er så smuk i både hjerte og sind, at det er helt svært at beskrive hvor meget jeg holder af dig - du er simpelthen et så dejligt menneske med et fantastisk syn på alting....og for det meste altid positiv stemt....det er utroligt du kan, med alle de knubs livet er så uretfærdigt at give dig....

Du skal vide at uanset positiv eller trsit PUK, så vil jeg altid være der/her for dig - det må du aldrig glemme:oD

Mange knus og tanker Jasmin og lillen (stadig i maven)

GitteK said...

Ja det er faktisk en rigtig smuk dag! også idag!

Hvor er det skønt at verden heldigvis er allermest smuk og dejlig!