10. maj 2005

En PUK dag

Kl. 6.23: En PUK stirrer på en test. Den er indpakket, men iihhhh hvor er det fristende at hive folien af. Men den skal gemmes, det er definitivt en søndags-lykke-test.

kl. 8.51: Mens 9.klasse snakker om eksamen om mindre end to uger står PUK og lader som om hun lytter. Indeni smiler hun så stort så stort. For hun har kvalme. Ingen tvivl. Rigitigt meget kvalme. Regnbuebarn, regnbuebarn, regnbuebarn.

kl. 10.17: En stakkels pige fra 2.klasse skal trøstes og får et rigtigt godt varmt PUK-kram. Og PUK smiler igen indeni, for det lille lyse hoved er lige i brysthøjde. Og de bryster er bare SÅ ømme. Av av av hvor gør det ondt at trøste. Regnbuebarn, regnbuebarn, regnbuebarn.

kl. 11.46: På lærerværelset diskuteres Jesper Skibbys evner som danser og resultatet af DM i indsamling. Imens sidder PUK og smiler, for hun har stille og diskret listet hånden ind på maven, og den er slet ikke "mens-kommer-snart-kold", slet ikke.
Regnbuebarn, regnbuebarn, regnbuebarn.

kl. 14.38: PUK må forlade 9.klasse og gå på toilet, midt i timen. Uhørt. Men man kan da kun smile af øget trang til at tisse. Regnbuebarn, regnbuebarn, regnbuebarn.

kl. 16.19: Bedst som vennerne fra Beverly Hills er ved at rode sig ud i problemer falder PUK i søvn, helt udmattet. Vågner 2½ time senere med lyst til at skrige ud til verden: Regnbuebarn, regnbuebarn, regnbuebarn!

kl. 19.31: PUK skal holde op med at skrive på sin elskede blog og se at få lavet noget mad, for ellers bliver kvalmen da kun værre ;)

8 Comments:

Amocca said...

uh hvor er det spændende.... sikke i kan rundt omkring i blogland i disse dage....

krydser fingre og bider negle for jer alle sammen

Spirren said...

Dejligt med lidt spænding og mulih'ghed for håb..
Ja hos mig var der kun en streg.
Jeg er overbevist om, at det betyder to hos dig Puk :-)

Jeg følger dig på aller tætteste hold....

Knus, tænk nu er denne dag snart gået.....

soesterlystig said...

REGNBUEBARN!!!!!! Jeg tror sgu på den er der PUK-pigen... jeg tror, jeg tror, jeg tror!!!
Med smil i en glad tåre
Søs

Anonym said...

Ihhh altså..... er ved at gå til i spænding nu....
Men jeg håber og tror den er det - nu kommer dit regnbuebarn til dig!
Sødeste PUK, nu kan jeg jo ikke vente til søndag....er så spændt
Knus Heidi-v

GitteK said...

Åh Puk!
For sattan da!!! (sådan snakker vi her...lidt som dem der fra Angora)

Regnbubarn regnbuebarn -REGNBUEBARN
Ja, nemli ja!!!

:D

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

soesterlystig said...

Det er rigtigt Gitte, min familie fra Auning taler PRÆCIST som drengene fra Angora. Min kæreste er altid ved at dø af grin over det... og så siger de et syngende "ikke" efter næsten hver sætning.. he he.. :)

Anonym said...

PUHHHHHHH.....sikke dejlig læsning:o)

Den skal være der PUK....alle de gode tegn, der kan ikke være nogen tvivl:oD

Jubiiiii glæder mig vildt til på søndag - skriv mig lige en mail hvis ikke jeg er her ikke;o) pleeease....håber håber håber og TROR :o)

knus Jasmin og Lillen (som venter med længsel på sin regnbue-ven;o) )

HBT said...

Jamen jamen jamen - jeg tror også der er et regnbuebarn på vej.

Pu ha hvor jeg krydser for at der på søndag er 2 FINE streger på testen.

Knus