11. april 2005

Dualismens dilemma

Der er to muligheder i mit liv i dag.
1) Tudetur, sorg, selvmelidenhed. Destruktive tanker. Sort musik. Vrede mod Gud eller guderne.
2) Naivt grineflip, positive tanker, forårsglæde. Pop musik. Tro på at min dag snart kommer, ligger lige om hjørnet.

Egentlig tror jeg ikke jeg har styrken til andet end nr 1. Så snart jeg har slæbt mig gennem dagens uendelige række af ligegyldige møder, så er det hjem og tude. Snotte hele sofaen til.

Min mens har meldt sin ankomst. Indtil nu kun som en skygge på toiletpapiret. Men jeg kender jo turen, har set det utallige gange før - er ikke i tvivl. Om et døgns tid ligger jeg med de fysiske smerter. De kan være så slemme som de være vil - de kommer aldrig til at overgå de psykiske.

Lortedag.

4 Comments:

soesterlystig said...

Pis... Tag en omgang af nr. 1 og så en omgang af nr. 2 og så lige nr. 1 igen... og masser af chockolade... øv øv øv!
Knus Søs

Anonym said...

Jeg ville prøve at gå efter nr. 2 men nok også ende op med nr. 1.

Er der nogen som har en vits til PUK, så der er lidt at grine af?

Kh Rikke

Spirren said...

øv Puk

Tænker på dig

Kæmpekram
M.S

Anonym said...

Søde PUK - sikke en gang møg, men prøv som heep skriver....først 1 og så 2 - synes du skal ende op med nr. 2 - men det er så svært så svært - jeg ville give alt for at kunne hjælpe dig, bare jeg kunne....

Kære puk, tænker på dig:o)

Din jasmin og lillen