20. april 2005


Også nomade drenge er skønne Posted by Hello

3 Comments:

HBT said...

Hej Puk

Hvordan sætter du billeder mv ind i din blog. Jeg fatter minus af det.

Forresten - jeg blev lidt klogere i dag da jeg læste dit svar på en anden blog. Har føst nu fattet at du er ved at få et barn med din bedste ven.

Knus

Unknown said...

Hej Heidi!
Nu har jeg ændret lidt i min profil øverst på siden, så håber jeg ikke at andre bliver overraskede som dig. Jeg havde nok glemt at tænke på at ikke alle nødvendigvis havde set med helt fra starten på min blog ;)

Mht billeder: Jeg har under hjælpe menuen fundet vej til et seperat foto-program som jeg har installeret på computeren. Da først det var installeret gav det lidt sig selv. Det hedder Hello - og er lavet af firmaet Picasa. Jeg husker det som om det gik meget nemt... Held og lykke med det - og glæder mig til at se billeder på din blog også ;)
PUK

HBT said...

Tak for hjælpen Puk. Så må vi se om jeg kan hitte ud af det ;-)

Knus