28. april 2005

Et sommerhus

Kære regnbuebarn!
Har du set det? Det lille fine sommerhus? Det er som om det bare står og venter på dig. Der er SÅ dejligt der allerede, og alligevel er det som om der mangler noget - og det er dig.
Har du set i haven? Det fine æbletræ, det trænger til barnehænder der kradser i barken. Ærterne der er sået langs hegnet, du må godt grave nogle af dem op igen, jeg skal nok senere lære dig at de er bedre at spise senere på sommeren. Nu i weekenden kommer der flere gode ting i haven; en fin birk der bliver SÅ god at bygge huler under og en dejlig mirabelle som med tiden vil give os mange sødmefyldte mavepiner.
Er du bekymret for hvor du skal sove? Men det løser sig, bare rolig. Når først du siger at NU er du endelig på vej så skal du bare se løjer, så bliver soveværelset så fint så fint - og med god plads til dig også. Okay kakkelovnen, jeg kan godt se at den er skræmmende sort og alt for varm. Jeg lover jeg skal nok holde godt øje med dine små pilfingre så du ikke brænder dig.
Tænk på alle de skønne timer vi skal have sammen der. Det er der du skal lære at bade. Du skal se fasaner. Du skal smage grillmad. Du skal plante og se ting gro.
Jeg tænker en masse på de tider, de skønne kommende tider.

Måske er du allerede på vej? Om to uger sidder jeg og græder. Tiden vil vise om det er af lykke eller fortvivlelse.

6 Comments:

soesterlystig said...

Søde PUK,
Jeg håber vi allesammen fælder en glædeståre på dine vegne om et par uger!
Mange varme tanker
Søs

Spirren said...

Jeg kan ikke skrive det mere præcist, end Søs allerede har gjort.

Jeg håber virkelig Puk, at den er der denne gang.
Jeg kaster alle mine positive tanker på dig og lader dem følge dig tæt de næste par uger.

Kæmpe knus fra M.S

Anonym said...

Det lyder som det perfekte sted for et barn. Jeg krydser virkeligt for dig!
Rikke

Anonym said...

Kæreste PUK

Jeg håber og håber - og sender mine bedste tanker afsted til dig.
Må regnbuebarnet være der til dig denne gang!

Knus Heidi-v

Mira said...

Du sætter sådan nogen fine ord på ting som jeg også går og tænker på. Det at kunne give et barn en opvækst fyldt med gode sanselige oplevelser. Det er lige præcis en af grundene til jeg gerne vil have børn; for at kunne give verden videre.
Krydser for at der er glædestårer til dig om to uger!!!

Anonym said...

Lad os alle græde af LYKKE om 14 dage:o) det håber jeg så inderligt min egen kære PUK :o)

Knus Jasmin og Lillen