12. april 2006

Apropos...

Mine tidligere snakke om cykelløb - og Rikkes kommentar om at jeg ikke har nok at lave:

Jeg har stadig ondt i ryggen, og derfor surfer jeg alt alt for meget på nettet. Så faldt jeg over dette billede og grinede - se flere her.

Det lykkedes mig at få fysioterapeuten til at udtale sig om fremtidsudsigterne. Jeg skal regne med 3-4 uger mere før jeg er helt frisk. Det er 7-8 uger i alt!!! For et sølle fald på trappen. Sådan noget hø.

Men det lader altså til at jeg også de næste uger vil sidde en masse her på kontorstolen - og ligge en masse i sengen. Og begge dele keder mig nu noget så grusomt efterhånden.

Heldigvis er der udsigt til en kort tur i sommerhuset en af de nærmeste dage... Hurra. Forandring fryder.

2 Comments:

Amocca said...

Altså jeg leger jo stadig med tanken om at lave bloggen om, men er rædselsslagen for om jeg får dte fucket så meget op at det går i stykker

Amocca - en kylling!

Unknown said...

Kyllinger bliver altså spist her i påsken... Så pas på ;)

Jeg glemte nok at skrive at regel nr et er at copy+paste alt fra din template ind i et notepad dokument inden du går i gang.
Og så ændre en ting af gangen, brug preview flittigt - og clear edits næsten ligeså flittigt.

Kast dig over det. Ellers risikere du hak i hønsegården ;)

God Påske
PUK