7. april 2006

Ham Tom...

Jeg har sagt det før, men jeg siger det gerne igen: Jeg er helt vild med cykelløb.
Og sgu da især med Tom Boonen. Ja ja, han er sikkert en smørtenor eller scorekaj i virkeligheden, men det skal jo ikke forhindre mig i at nuppe ham som TV kæreste ;)
I søndags vandt han en overlegen sejr - og på søndag gør han det forhåbentligt igen. Og i den anledning bor han på min blog de næste par dage. Men bare rolig blomsterne vender tilbage.

I øvrigt må det være ved at være forår når jeg i den grad er optaget af film og TV kærester! Den slags kærester er nu engang de mest praktiske når man er en gift single kvinde i fertilitetsbehandling...

2 Comments:

Anonym said...

Hvem siger man ikke kan være "utro" bare fordi man er i behandling????

Ham der fidusen er iøvrigt ikke min kop the - ham må du gerne få for mig ;-) han skulle i hvert fald have klippet det nakkehår!

Signe og Jan said...

jeg er enig med puk: damn cute.