9. april 2006

Paris - Roubaix

Tom vandt ikke. Han blev nr 5 - og udover at det var lidt synd for ham, så var der jo heller ikke så meget interview med ham i den situation...
Men det gjorde slet ikke så meget for det var jo en CSCer der løb af med sejren. Fantastisk spændende løb. Jeg skulle hilse fra min ven katten og sige at han blev lidt forskrækket når jeg indimellem måtte råbe meget højt af TVet. Åhhh hvor jeg dog nød det hele i fulde drag. Perfekt søndag. (Altså bortset fra min ryg, men lad nu ikke den ødelægge dagen...)

Måske bliver jeg en dag scizofren af at holde med både et hold (CSC) og nogle enkeltpersoner (Tom, Valverde osv.) Men indtil videre går det fint. Og i virkeligheden tror jeg bare at jeg generelt er så vild med cykelløb at det ikke betyder noget hvem jeg holder med ;)

God Søndag.

Jubiii. Har lige set at nogle banditter er blevet disket i løbet - så derfor endte Tom alligevel på en 2. plads. Vildt. Gid jeg var i behandling lige nu, synes der er så meget held ved i dag. Men jeg overdrager naturligvis med glæde heldet til Søs' PÅSKEÆG.

1 Comment:

Amocca said...

jeg ved ikke om det kun er her hos mig - men din side er noget fordrejet.... der er faktisk kun indlægget og et meget stort billed af en gut som jeg går ud fra må være føromtalte tom ;o)

Men din menu osv er cuttet af så man kun lige kan se en halv cm af den...

Jeg kører i mozilla, og troede måske det var det - men når jeg åbner den i IE er der slet ingen menu oevrhovedet

mvh
Amocca