8. april 2006

Design...

Se nu har jeg jo været i gang med forskellige design, både til Gitte, Pia og Stina. Og mig selv selvfølgelig ;)
Og pludselig husker jeg noget jeg engang så et sted om at designs kunne se forskellige ud i forskellige programmer...
Så nu får jeg lyst at vide (og det er ikke fordi jeg skal roses mere end jeg allerede er blevet):
Ser de design gode ud på jeres computer? Og hvis ikke de gør: Hvilket et internet program bruger i (firefox, Internet Explorer, Netscape...)? Og hvilken en indstilling af pixel har I på jeres skærm?
Altså jeg er bare nysgerrig... Vil gerne lære endnu mere...

Jeg har lavet dem alle her på min lille puter - og synes de ser godt ud i Firefox med 1280 x 800 skærmopløsning.

2 Comments:

Frøkenhat said...

Hej Puk

Godt du hygger midt i sygdommen.

Umiddelbart ser både din, Gittes og Pias blogge fine ud i min explorer. Til gengæld synes jeg, Stinas ser sær ud. For det er vel ikke meningen at alt det med links og poster skal komme på en centreret række under de aktuelle poster - eller? Ville have troet, de skulle have stået ude i siden?

Og det der med Pixels, det må du altså ikke spørge mig om. Men billederne ser i hvert fald fine ud...

/Frk.Hat

Anonym said...

Kære Puk

Her er det altså ikke rigtig godt. De blå blomster er skåret over på midten, så halvdelen er foroven på bloggen og den anden halvdel helt nede i bunden. Din overskrift og dine links til tidligere poster og andres blogge står helt nede under dit nyeste indlæg. Det er omtrent det samme med de andres blogge (altså dem du har lavet), men på Pias står indledning og indlæg oven i hinanden, ser meget mærkeligt ud! og på Stinas står links på midten af siden.
Jeg bruger Internet Explorer, vist nok version 5, og skærmindstilling 1024x768

Kærlig hilsen Evi