6. april 2006

Hmmnnn....

Sagde fysioterapeuten. Rynkede panden. Trykkede mere på ryggen. (Har i øvrigt tænkt på om han mon ligger mærke til hvor ualmindeligt dygtig jeg er til at smide tøjet på nul komma fem, man er vel i træning...)
På tirsdag kan han måske sige mere om hvornår jeg kan forvente at blive rask igen, måske.

Og nu hvor zoom legen er overstået for denne gang, med en masse rigtige gæt, så må jeg jo finde på nye aktiviteter. Og Pia hjalp mig på vej. Der tilbydes fra nu og til på tirsdag templates herfra. Send en mail med et par stikord om farve, billeder og links, hvis du altså har lyst.

Og så er der jo også en ny bog, en ny CD og et godt cykelløb - jo, den tid skal hurtigt gå.

2 Comments:

Frøkenhat said...

God bedring og god fornøjelse med tidsfordrivet. Skulle hilse fra min syge mand og sige, at nyheder på grønlandsk kan være en ganske fornøjelig affære... Vidste du for eksempel, at rejefiskerne strejker for tiden?

GitteK said...

Årh pis med den ryg! :o(
Hvis det er noget du døjer meget med, kan jeg på det varmeste anbefale "Columna" de giver både massage og laver rygtræning... ved ikke om de findes på din ø...men det ved Google måske.

Hvis du mangler noget at "fifle" med, ville jeg mægtig gerne hvis det kan lade sig gøre (ellers er det ligemøj) ha rykket det der som min blog handler om (profilen???) så det er øverst på siden...altså ude i siden?

Mange knus!