10. april 2006

Farvel Tom...

Så må vores veje skilles igen. Det var et par hyggelige dage ;) Måske vender Tom tilbage under sommerens Tour de France...

Og til Amocca og andre der måtte få lyst at lege med.

  • Jeg finder en template jeg kan lide ex. her.
  • Jeg finder et billede der inspirerer mig ex. her.
  • Og så kaster jeg mig lystigt ud i diverse ændringer, både dem blogger selv beskriver her - og dem som andre skriver om ex. her.

Jeg har på et tidligere tidspunkt overvejet selv at lave en blog fra grunden, men der er alt for meget kedeligt ved at skulle sidde og indsætte blogger template tags, så er det nemmere når det er gjort i forvejen ;)

Og jeg må jo erkende at jeg er glad selvlært amatør når det kommer til de her templates. Jeg rykker glad rundt på alting, og kan på ingen måde forhindre at tingene ser helt anderledes ud i andre programmer end firefox. Og jeg har forsøgt at få hjælp via bloggers google help group - men der er mindst 100 der har samme problem som mig og ingen der har nogle løsninger...

Det skal naturligvis ikke forhindre mig i at lege videre, både her og her. Og mon ikke jeg skulle give stakkels Stinas template en ny omgang, det er da synd hvis I andre ikke kan se den når den er rigtigt fin ;)

Og trods min amatør status ja så har jeg faktisk installeret en ting der viser mine fotos i tilfældig rækkefølge. Og sådan en ting har jeg ledt længe efter - NU er den her! Håber I vil nyde den.

0 Comments: