3. april 2006

Jeps!


Den er god nok.
Og jeg beklager... legen blev faktisk sværere end jeg havde tænkt. Jeg havde nemlig helt glemt at jeg altid piller de der gummiting af mine flasker - jeg synes de er dumme og uhygieniske. Og så er det jo næsten helt snyd... Jeg lover det skal ikke gentage sig.

Jeg har endnu engang fotograferet en ting i min lejlighed. Jeg synes nemlig det er sjovt. Og eftersom jeg stadig er sygemeldt, så er det virkeligt sandt; Jeg har kun det sjov jeg selv laver!

Zoom 2

5 Comments:

Anonym said...

Kære søde Puk

Jeg har fundet en løsning, så jeg kan ændre skriftstørrelsen på din side og andre, som jeg synes er for store eller for små.Man skal holde Ctrl og Alt-tasterne nede samtidig ,mens man ruller med scrollknappen på musen. Vupti så har man 5 forskellige størrelser at vælge imellem og billederne forbliver samme størrelse.

Hvad er det da for noget at du stadig er sygemeldt med ryggen?Jeg håber det snart går over, selvom du nu har mere tid til at lege her.
Denne billedleg den sætter da een på prøve. Nu har jeg endevendt mit hjem, for at finde en match til dit billede.Mit bedste gæt var velcrobånd, men den var ikke god nok, så nu venter jeg spændt på andres bud.

God bedring kærlig hilsen Evi

GitteK said...

Øøøøøh er det noget alle mennesker har???

Hint: køkken? stue? bad?

HBT said...

PAS.

Sille når nu du er fremme skal vi så ikke have lidt nyt fra dig på din blog?

Signe og Jan said...

Plaster - no doubt

QVINDEN said...

Jeg er også med på plaster-tingen ...