1. maj 2006

At stryge...

Jeg kan egentligt godt lide at stryge. Det forekommer mig at det er hyggeligt og meditativt at stå der i dampens stille susen.
Jeg stryger bare næsten aldrig - og ALDRIG når jeg har tid til det! Det er altid med det ene ben ude af døren at jeg opdager de utilsigtede pressefolder. Så enten bliver det i sus og dus - eller også bliver det slet ikke! Krølle-bølle-stil...
I dag har jeg strøget mine bukser, dejlige forårsbukser og nu vil jeg ile ud i verden med dem på, alt alt for sent på den... Typisk PUK. På vej til forhåbentligt sidste gang fysioterapi. Smerterne i ryggen er næsten væk og i morgen vender jeg endelig tilbage til mit dejlige job. Hurra hurra. Kan i mærke det er forår nu - for alvor forår!

3 Comments:

Frøkenhat said...

Jeps. Det lugter umiskendeligt af forår nu. Der var godt nok sus i de røde faner ved 1. maj, men solen var fremme, træerne på vej til at blive grønne og påskeliljerne i fuldt flor. Nu bliver alt godt, det er jeg sikker på. :-)

Tænker i øvrigt stadig på Fru Pigalopp. Og smiler.

Anonym said...

Hvor fedt at din ryg er ved at være i orden igen!

Knus Rikke (med tulipaner i haven)

Anonym said...

Kære Puk

Hvor er det dejligt at din ryg er ved at være i orden.
Nu skal vi nemlig rigtig nyde foråret, og ud og tage nogle fine billeder ikke sandt?

Kærlig hilsen Evi