19. maj 2006

Gavepanik!

Hvad giver man Bedstevennen i fødselsdagsgave?

Endnu et år er gået og det er stadigt ikke muligt at give praktiske ting som bøger om faderskabets vidunderligheder eller blespande og pusleborde...
Og siden sidste er han oven i købet også blevet min mand!

Bedstevennen er sindssygt god til at give gaver. Han finder altid det helt perfekte og jeg tror endnu aldrig jeg har åbnet en af hans gaver uden at små-tude. Og det er jo skønt. Men ØV hvor giver det præstationsangst!

Og nu er jeg ovenikøbet også ved at løbe tør for tid til at lede og købe...
Hjælp! Gode ideer modtages med cyber-kys.

2 Comments:

stubbornmom said...

Måske klassikeren "Zen og kunsten at vedligeholde en motorcykel"?
Den skulle være god - også selvom man ikke har mc ;-)
Men hvad ved jeg?
MØS uanset!

Anonym said...

Kære Puk

Jeg håber du fandt på en god gave. Jeg synes også det bliver sværere og sværere at finde på gaver. Folk har jo så meget i dag og man vil jo gerne finde på noget særligt, som passer til personen. Min mand bliver heldigvis glad for hvad som helst,men værktøj har nok været de bedste hits.

Kærlig hilsen Evi