3. maj 2006

A day in the life...

Okay, det vigtigste først:
Hørte jeg rigtigt at der nu reklameres for en frost-fri fryser? Undskyld mig, men svarer det ikke til at sælge sand i Sahara... Er det mig der er dumt, eller er det ikke meningen at der faktisk SKAL være hunde pisse frysende koldt i en fryser. Jeg ser meget lidt reklamer men har tænkt mig at holde udkig efter denne igen, for jeg må ski da have hørt forkert!

Og så mit behandlings dilemma. Min mens gik helt i stå af alle spekulationerne! Den er først startet helt rigtigt her til eftermiddag, så jeg har haft endnu en dag til at spekulere i...
Faktisk besluttede jeg mig i går aftes. Og igen i morges. Og da jeg tjekkede alle jeres beskeder ude på arbejde. Og igen da jeg kom hjem og læste flere beskeder. Og igen da jeg havde snakket i telefon med Bedstevennen. Alle gangene besluttede jeg at vente.
Og nu sidder jeg så her og kender mig selv godt nok til at vide at hvis jeg skal bruge så lang tid på at overbevise mig selv om en beslutning så er det nok næppe den rigtige. Så nu ringer jeg til Hvidovre i morgen. Og glæder mig til at se hvor langt jeg når i behandlingen i denne runde. Om cyster osv er væk så jeg får lov at starte på hormoner - og om jeg måske skal gå hele vejen...

Alt det med vægt, stikkeri på lejrskole, fravær fra job, humørsvingninger osv osv Det må jeg tage som det kommer. For Søs har jo ret. Regnbuebarnet er det hele værd.
Tak for al jeres hjælp, I er uundværlige!

6 Comments:

soesterlystig said...

Det bliver sgu så spændende - sidder her på arbejdet med tårer i øjnene over at du er kommet så langt! Rock on sister;-)

Spirren said...

Jubii jeg glæder mig til at følge dig hele vejen igennem forsøget Puk.

Knus

stubbornmom said...

FEDT! Jeg er med dig. Det ved du. Jeg håber også heldet er med denne gang!!!!!!!!!
MØØØØS fra Stina og Elias Kravlenisse :-)

Anonym said...

Kære Puk

Åhh hvor jeg kender det ! Jeg har også så svært ved at træffe beslutninger, men jeg er helt sikker på at du denne gang har truffet den rigtige.
Glem alle bekymringerne. Det skal nok gå, du har klaret så meget, så dette kan du også.
Jeg håber for dig at du denne gang når hele vejen til regnbuens ende.

Kærlig hilsen Evi

Anonym said...

Lige mht. frost frie frysere. Det betyder ikke, at der ikke er minus-grader. Det betyder, at der er et eller andet luftcirkuleringssystem, så der ikke dannes så meget rim-frost = færre afrimninger :-)

Held og lykke med behandlingen, krydser for dig

HBT said...

Fedt at du nu endelig skal i gang. Det bliver spændende.